Парламентарни комисии

Комисия по енергетика
0
народни представители
Създадена на
22/12/2021
47_ke@parliament.bg
02/9393360; 02/9393009
02/9393360; 02/9393009
0
народни представители
към
12/06/2025
Подреди по
Вътрешни правила за работата и дейността на
Комисията по енергетика
Раздел I
Общи положения
Чл. 1. С тези правила се урежда редът за работа на Комисията по енергетика, наричана по-нататък „комисията”.
Чл. 2. (1) Комисията се състои от 21 народни представители, в това число председател и до 4-ма заместник-председатели, избрани от Народното събрание.
(2) Административното, деловодното, организационно-техническото и експертното подпомагане на дейността на комисията се осъществява от служителите, назначени в комисията.
(3) Председателят на комисията разпределя постъпилите в комисията законопроекти и проекти на други актове, писма, жалби, предложения или друга входяща кореспонденция от министерства, други ведомства, общини, организации и граждани на съответните служители за изготвяне на становища, предложения, отговори на въпроси и други или за изпращане по компетентност.
Чл. 3. (1) Ръководството на комисията организира работата ѝ въз основа на информацията и материалите, постъпващи в комисията.
(2) Председателят на комисията:
1. определя дневния ред, свиква и ръководи заседанията ѝ;
2. поддържа връзки и осъществява координация и взаимодействие с ръководствата на другите комисии и с председателя на Народното събрание;
3. осъществява взаимодействие с ръководствата на министерствата, с други ведомства, с общините и техните сдружения, с професионални, браншови и други организации, имащи отношение към дейността на комисията;
4. осъществява и други функции, определени с Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
(3) При отсъствие на председателя, той упълномощава един от заместник-председателите да ръководи заседанието на комисията. При липса на упълномощаване, председателят на Народното събрание упълномощава един от заместник-председателите да ръководи заседанието на комисията.
Раздел II
Заседания на комисията
Чл. 4. (1) Комисията се свиква на заседание от нейния председател по негова инициатива, по искане най-малко на една трета от членовете ѝ или от председателя на Народното събрание, заедно с проект за дневен ред.
(2) Заседанията на Комисията са редовни и извънредни.
(3) Редовните заседания на комисията се провеждат в четвъртък от 14:30 часа. При необходимост, могат да се провеждат и извънредни заседания.
(4) Дневният ред, часът и мястото на заседанията се определят от председателя на комисията и се обявяват най-малко два дни преди тяхното провеждане чрез електронна поща и чрез интернет страницата на Народното събрание, освен в случаите по ал. 7.
(5) Предложения за дневен ред или за промени в предложения дневен ред може да прави всеки член на Комисията.
(6) Съобщенията за дневния ред и материалите на народните представители се предоставят по общия ред- чрез електронна поща.
(7) Денят или часът на редовните заседания могат да се променят от председателя на комисията при необходимост или във връзка с работата на Народното събрание. Членовете на комисията се уведомяват своевременно по подходящ начин, по реда на предходните алинеи.
(8) В случаите, когато се налага провеждането на извънредни заседания на комисията, дневният ред се обявява едновременно с насрочването им. Членовете на комисията се уведомяват своевременно за извънредните заседания по реда на предходните алинеи, като материалите, включени в дневния ред, могат да им се предоставят и в деня на провеждане на съответното заседание.
(9) Изготвянето на съобщенията, поставянето им на определените места, уведомяването на членовете на комисията, размножаването и предоставянето на материалите, поканите за участие на други лица в заседанията, както и всички останали действия, необходими за организацията и провеждането на заседанията, се осигуряват от служителите в комисията.
Чл. 5. (1) Заседанията на комисията са открити. Заседанията се излъчват в реално време в интернет чрез страницата на Народното събрание, както и в официалните профили на Народното събрание в социалните мрежи. Комисията може да реши отделни заседания да бъдат закрити.
(2) Заседанията на комисията се провеждат в сградите на Народното събрание. По изключение комисията може да реши да проведе открити заседания извън столицата.
(3) За участие в заседанията на комисията се канят вносителите на законопроектите, представители на министерства, други държавни ведомства, общини и техни сдружения, професионални и други организации, имащи отношение към разглежданите законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание.
(4) Всеки член на комисията може да покани за участие в нейно открито заседание отделни физически лица или представители на юридически лица, имащи отношение към разглежданите от комисията законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание.
(5) Представители на граждански, синдикални, съсловни, браншови и други организации може да присъстват на откритите заседания, като заявят това писмено до председателя на комисията най-късно 24 часа преди провеждането на съответното заседание. Те може да представят свои писмени становища, както и да вземат участие в разискванията по разглежданите от комисията законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание, на което са поканени да присъстват, отнасящи се до предмета им на дейност. Становищата се публикуват на сайта на комисията на интернет страницата на Народното събрание.
(6) Народните представители, които не са членове на комисията, могат да участват във всички нейни заседания без право да гласуват.
(7) Акредитираните журналисти и други журналисти, на които е осигурен достъп, могат да присъстват на откритите заседания на комисията.
(8) Участващите в заседанията на комисията са длъжни да спазват изискванията във връзка с опазване на класифицираната информация и информация по Закона за защита на личните данни, както и на сведения, отнасящи се до личния живот и доброто име на гражданите.
Чл. 6. (1) Председателят на комисията открива заседанието, когато е налице необходимия кворум.
(2) Комисията може да заседава, когато присъстват повече от половината от нейните членове.
(3) Решенията на комисията се вземат с мнозинство от присъстващите.
Чл. 7. (1) Народните представители поставени под задължителна изолация или карантина имат право да участват дистанционно по електронен път в заседанието на комисията.
(2) Дистанционното участие по електронен път се осъществява чрез интернет платформа за видеоконферентна връзка, която осигурява пряко и виртуално участие.
(3) Народен представител, отговарящ на условията по ал. 1 и изразил желание да участва, заявява това до 18.00 часа на деня предхождащ заседанието на електронния адрес на комисията.
(4) Председателстващият заседанието ги обявява, с което те се смятат за присъстващи и се добавят в стенографския протокол.
(5) При желание за изказване, гласуване, или по процедурни въпроси председателстващият дава и отнема думата на народния представител чрез платформата.
Чл. 8. (1) В началото на заседанието председателят на комисията съобщава предварително обявения дневен ред и информира народните представители за лицата, които са поканени да вземат участие и присъстват на заседанието на комисията, както и за постъпилите от заинтересовани организации писмени становища или предложения по разглежданите законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред.
(2) Председателят на комисията ръководи заседанието и дава думата за изказване. Когато народен представител или друго лице, участващо в заседанието, при изказването си се отклонява от обсъждания въпрос, председателят го предупреждава и ако нарушението продължи или се повтори, му отнема думата.
(3) Когато законопроектът е внесен от Министерския съвет, на заседанието се изслушва член на Министерския съвет или заместник-министър.
(4) При обсъждане на законопроекти за първо гласуване, внесени от народни представители, след представянето на законопроектите от вносителите, председателят на комисията дава думата за становище на представители на министерствата или други ведомства, присъстващи на заседанието.
(5) След представяне на законопроектите по ал. 3 и ал. 4, председателят на Комисията дава думата за изказване на народните представители и представителите на организации, присъстващи на заседанието.
(6) При изказване в заседание на комисията, народен представител, който има конфликт на интереси по обсъждан въпрос, е длъжен да заяви това предварително.
(7) Експертите, присъстващи на заседанието, могат да вземат отношение по разглежданите въпроси с разрешение на председателя на комисията.
(8) След изчерпване на желаещите да вземат отношение по разглежданите въпроси, се преминава към гласуване.
Чл. 9. (1) В началото на заседанията на комисията, всеки първи четвъртък на месеца, министърът на енергетиката се явява пред комисията и отговаря на актуални устни въпроси, отправени от членовете на комисията на самото заседание. Отправените въпроси следва да се отнасят до конкретни политики.
(2) Всяка парламентарна група има право на два актуални устни въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група, имат право общо на два въпроса.
(3) Министърът отговаря на въпроса веднага след задаването му. В случай на отсъствие на министъра по болест или командировка извън страната, комисията съгласувано с него определя заседанието, на което ще отговаря на актуални устни въпроси.
(4) Редът за задаване на актуалните устни въпроси по ал. 1 се определя съобразно числеността на парламентарните групи по низходящ ред, като последен в реда е народен представител, нечленуващ в парламентарна група. Задаването на вторите въпроси е по същия ред след изчерпване на процедурата по зададените първи въпроси.
(5) Времето за изложение на въпроса е до 2 минути. Отговорът на министъра е до 3 минути. Народният представител, задал въпроса, има право на реплика до 2 минути, а министърът - на дуплика, също до 2 минути.
Чл. 10. (1) По инициатива на председателя на комисията, могат да се извършват изслушвания на регулаторни органи, както и на други държавни органи и органи на управление на дружества с държавно участие по въпроси, засягащи държавни или обществени интереси в енергийната област. Право да искат отправяне на покана до тези органи имат и една трета от членовете на комисията, като в този случай председателят организира изпращането.
(2) При провеждане на изслушването вносителят на предложението прави изложение на въпросите в рамките на 5 минути. Отговарящите лица информират членовете на комисията по въпросите, предмет на изслушването, в рамките на 10 минути. Членовете на комисията от една парламентарна група имат право на 2 въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група – общо на един въпрос, всеки въпрос в рамките на 2 минути. Изслушваните лица отговарят след задаването на всеки въпрос до 5 минути. Отношение към отговорите на изслушваните лица може да изрази по един народен представител от парламентарна група в рамките на 5 минути след задаването на всички въпроси.
Чл. 11. (1) За заседанията на комисията се води стенографски протокол, както и аудиовизуален запис, ако залата, в която се провежда заседанието, разполага с технически средства за такъв запис.
(2) Протоколите се подписват от председателя на комисията и от водещия протокола. В протоколите се посочва резултатът от гласуването по парламентарни групи. Протоколите от обсъждането на законопроекти се публикуват на сайта на комисията на интернет страницата на Народното събрание в 7-дневен срок от заседанието и не по-късно от 48 часа преди разглеждането на доклада в пленарна зала.
Чл. 12. (1) Комисията може да провежда съвместни заседания с други комисии, когато се разглеждат общи въпроси. Тези заседания се ръководят по споразумение от един от председателите.
(2) При съвместни заседания всяка комисия взема поотделно своето решение по обсъждания въпрос и изготвя отделен доклад пред Народното събрание.
Раздел III
Дейност на комисията
Чл. 13. (1) Докладите и становищата на комисията се изготвят от определените от председателя служители, които подпомагат дейността ѝ, подписват се от председателя на комисията или от определен от него заместник-председател и се внасят в деловодството на Народното събрание.
(2) Докладите и становищата на комисията се представят в пленарно заседание от председателя на комисията или от определен от него заместник-председател или член.
(3) Докладите и становищата на комисията от откритите заседания се публикуват на интернет страницата на Народното събрание.
Чл. 14. (1) Законопроекти, уреждащи една и съща материя, се разглеждат едновременно.
(2) Законопроектите, внесени от Министерския съвет, се разглеждат с предимство.
(3) Законопроекти, внесен от народни представители, се представя от тях.
(4) Комисията може да отложи с гласуване разискванията или вземането на решение по даден въпрос.
Чл. 15. (1) Към Комисията по енергетика се създава постоянно действаща Подкомисия за наблюдение на дейността на Комисията за енергийно и водно регулиране, наричана по-нататък „подкомисията”.
(2) Числеността и поименният състав на подкомисията се определят с явно гласуване, с мнозинство повече от половината от всички членове, проведено на заседание на комисията, по предложение на председателя на комисията.
Чл. 16. (1) Комисията по енергетика може при необходимост да образува от своя състав работни групи, по определени от Комисията или нейния председател въпроси.
(2) Задачите, съставът и ръководството на подкомисиите и работните групи се определят от Комисията.
(3) Комисията може да привлича нещатни сътрудници за изготвяне на становища по конкретни законопроекти.
Чл. 17. Всички държавни органи и длъжностни лица от държавната и общинската администрация и граждани са задължени да предоставят на комисията необходимите сведения и документи във връзка с въпросите, предмет на изслушването, дори когато сведенията представляват държавна или служебна тайна.
Заключителни разпоредби
Чл. 18. По въпроси, неуредени в настоящите Вътрешни правила за организацията и дейността на Комисията по енергетика, се прилагат разпоредбите на Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
Чл. 19. Настоящите Вътрешни правила за работа на Комисията по енергетика са изготвени на основание чл. 20, ал. 1 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание и са приети на заседание на Комисията, проведено на 13.01.2022 г.
Радослав Рибарски
Председател на
Комисия по енергетика
Комисията по енергетика
Раздел I
Общи положения
Чл. 1. С тези правила се урежда редът за работа на Комисията по енергетика, наричана по-нататък „комисията”.
Чл. 2. (1) Комисията се състои от 21 народни представители, в това число председател и до 4-ма заместник-председатели, избрани от Народното събрание.
(2) Административното, деловодното, организационно-техническото и експертното подпомагане на дейността на комисията се осъществява от служителите, назначени в комисията.
(3) Председателят на комисията разпределя постъпилите в комисията законопроекти и проекти на други актове, писма, жалби, предложения или друга входяща кореспонденция от министерства, други ведомства, общини, организации и граждани на съответните служители за изготвяне на становища, предложения, отговори на въпроси и други или за изпращане по компетентност.
Чл. 3. (1) Ръководството на комисията организира работата ѝ въз основа на информацията и материалите, постъпващи в комисията.
(2) Председателят на комисията:
1. определя дневния ред, свиква и ръководи заседанията ѝ;
2. поддържа връзки и осъществява координация и взаимодействие с ръководствата на другите комисии и с председателя на Народното събрание;
3. осъществява взаимодействие с ръководствата на министерствата, с други ведомства, с общините и техните сдружения, с професионални, браншови и други организации, имащи отношение към дейността на комисията;
4. осъществява и други функции, определени с Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
(3) При отсъствие на председателя, той упълномощава един от заместник-председателите да ръководи заседанието на комисията. При липса на упълномощаване, председателят на Народното събрание упълномощава един от заместник-председателите да ръководи заседанието на комисията.
Раздел II
Заседания на комисията
Чл. 4. (1) Комисията се свиква на заседание от нейния председател по негова инициатива, по искане най-малко на една трета от членовете ѝ или от председателя на Народното събрание, заедно с проект за дневен ред.
(2) Заседанията на Комисията са редовни и извънредни.
(3) Редовните заседания на комисията се провеждат в четвъртък от 14:30 часа. При необходимост, могат да се провеждат и извънредни заседания.
(4) Дневният ред, часът и мястото на заседанията се определят от председателя на комисията и се обявяват най-малко два дни преди тяхното провеждане чрез електронна поща и чрез интернет страницата на Народното събрание, освен в случаите по ал. 7.
(5) Предложения за дневен ред или за промени в предложения дневен ред може да прави всеки член на Комисията.
(6) Съобщенията за дневния ред и материалите на народните представители се предоставят по общия ред- чрез електронна поща.
(7) Денят или часът на редовните заседания могат да се променят от председателя на комисията при необходимост или във връзка с работата на Народното събрание. Членовете на комисията се уведомяват своевременно по подходящ начин, по реда на предходните алинеи.
(8) В случаите, когато се налага провеждането на извънредни заседания на комисията, дневният ред се обявява едновременно с насрочването им. Членовете на комисията се уведомяват своевременно за извънредните заседания по реда на предходните алинеи, като материалите, включени в дневния ред, могат да им се предоставят и в деня на провеждане на съответното заседание.
(9) Изготвянето на съобщенията, поставянето им на определените места, уведомяването на членовете на комисията, размножаването и предоставянето на материалите, поканите за участие на други лица в заседанията, както и всички останали действия, необходими за организацията и провеждането на заседанията, се осигуряват от служителите в комисията.
Чл. 5. (1) Заседанията на комисията са открити. Заседанията се излъчват в реално време в интернет чрез страницата на Народното събрание, както и в официалните профили на Народното събрание в социалните мрежи. Комисията може да реши отделни заседания да бъдат закрити.
(2) Заседанията на комисията се провеждат в сградите на Народното събрание. По изключение комисията може да реши да проведе открити заседания извън столицата.
(3) За участие в заседанията на комисията се канят вносителите на законопроектите, представители на министерства, други държавни ведомства, общини и техни сдружения, професионални и други организации, имащи отношение към разглежданите законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание.
(4) Всеки член на комисията може да покани за участие в нейно открито заседание отделни физически лица или представители на юридически лица, имащи отношение към разглежданите от комисията законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание.
(5) Представители на граждански, синдикални, съсловни, браншови и други организации може да присъстват на откритите заседания, като заявят това писмено до председателя на комисията най-късно 24 часа преди провеждането на съответното заседание. Те може да представят свои писмени становища, както и да вземат участие в разискванията по разглежданите от комисията законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред на съответното заседание, на което са поканени да присъстват, отнасящи се до предмета им на дейност. Становищата се публикуват на сайта на комисията на интернет страницата на Народното събрание.
(6) Народните представители, които не са членове на комисията, могат да участват във всички нейни заседания без право да гласуват.
(7) Акредитираните журналисти и други журналисти, на които е осигурен достъп, могат да присъстват на откритите заседания на комисията.
(8) Участващите в заседанията на комисията са длъжни да спазват изискванията във връзка с опазване на класифицираната информация и информация по Закона за защита на личните данни, както и на сведения, отнасящи се до личния живот и доброто име на гражданите.
Чл. 6. (1) Председателят на комисията открива заседанието, когато е налице необходимия кворум.
(2) Комисията може да заседава, когато присъстват повече от половината от нейните членове.
(3) Решенията на комисията се вземат с мнозинство от присъстващите.
Чл. 7. (1) Народните представители поставени под задължителна изолация или карантина имат право да участват дистанционно по електронен път в заседанието на комисията.
(2) Дистанционното участие по електронен път се осъществява чрез интернет платформа за видеоконферентна връзка, която осигурява пряко и виртуално участие.
(3) Народен представител, отговарящ на условията по ал. 1 и изразил желание да участва, заявява това до 18.00 часа на деня предхождащ заседанието на електронния адрес на комисията.
(4) Председателстващият заседанието ги обявява, с което те се смятат за присъстващи и се добавят в стенографския протокол.
(5) При желание за изказване, гласуване, или по процедурни въпроси председателстващият дава и отнема думата на народния представител чрез платформата.
Чл. 8. (1) В началото на заседанието председателят на комисията съобщава предварително обявения дневен ред и информира народните представители за лицата, които са поканени да вземат участие и присъстват на заседанието на комисията, както и за постъпилите от заинтересовани организации писмени становища или предложения по разглежданите законопроекти или други въпроси, включени в дневния ред.
(2) Председателят на комисията ръководи заседанието и дава думата за изказване. Когато народен представител или друго лице, участващо в заседанието, при изказването си се отклонява от обсъждания въпрос, председателят го предупреждава и ако нарушението продължи или се повтори, му отнема думата.
(3) Когато законопроектът е внесен от Министерския съвет, на заседанието се изслушва член на Министерския съвет или заместник-министър.
(4) При обсъждане на законопроекти за първо гласуване, внесени от народни представители, след представянето на законопроектите от вносителите, председателят на комисията дава думата за становище на представители на министерствата или други ведомства, присъстващи на заседанието.
(5) След представяне на законопроектите по ал. 3 и ал. 4, председателят на Комисията дава думата за изказване на народните представители и представителите на организации, присъстващи на заседанието.
(6) При изказване в заседание на комисията, народен представител, който има конфликт на интереси по обсъждан въпрос, е длъжен да заяви това предварително.
(7) Експертите, присъстващи на заседанието, могат да вземат отношение по разглежданите въпроси с разрешение на председателя на комисията.
(8) След изчерпване на желаещите да вземат отношение по разглежданите въпроси, се преминава към гласуване.
Чл. 9. (1) В началото на заседанията на комисията, всеки първи четвъртък на месеца, министърът на енергетиката се явява пред комисията и отговаря на актуални устни въпроси, отправени от членовете на комисията на самото заседание. Отправените въпроси следва да се отнасят до конкретни политики.
(2) Всяка парламентарна група има право на два актуални устни въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група, имат право общо на два въпроса.
(3) Министърът отговаря на въпроса веднага след задаването му. В случай на отсъствие на министъра по болест или командировка извън страната, комисията съгласувано с него определя заседанието, на което ще отговаря на актуални устни въпроси.
(4) Редът за задаване на актуалните устни въпроси по ал. 1 се определя съобразно числеността на парламентарните групи по низходящ ред, като последен в реда е народен представител, нечленуващ в парламентарна група. Задаването на вторите въпроси е по същия ред след изчерпване на процедурата по зададените първи въпроси.
(5) Времето за изложение на въпроса е до 2 минути. Отговорът на министъра е до 3 минути. Народният представител, задал въпроса, има право на реплика до 2 минути, а министърът - на дуплика, също до 2 минути.
Чл. 10. (1) По инициатива на председателя на комисията, могат да се извършват изслушвания на регулаторни органи, както и на други държавни органи и органи на управление на дружества с държавно участие по въпроси, засягащи държавни или обществени интереси в енергийната област. Право да искат отправяне на покана до тези органи имат и една трета от членовете на комисията, като в този случай председателят организира изпращането.
(2) При провеждане на изслушването вносителят на предложението прави изложение на въпросите в рамките на 5 минути. Отговарящите лица информират членовете на комисията по въпросите, предмет на изслушването, в рамките на 10 минути. Членовете на комисията от една парламентарна група имат право на 2 въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група – общо на един въпрос, всеки въпрос в рамките на 2 минути. Изслушваните лица отговарят след задаването на всеки въпрос до 5 минути. Отношение към отговорите на изслушваните лица може да изрази по един народен представител от парламентарна група в рамките на 5 минути след задаването на всички въпроси.
Чл. 11. (1) За заседанията на комисията се води стенографски протокол, както и аудиовизуален запис, ако залата, в която се провежда заседанието, разполага с технически средства за такъв запис.
(2) Протоколите се подписват от председателя на комисията и от водещия протокола. В протоколите се посочва резултатът от гласуването по парламентарни групи. Протоколите от обсъждането на законопроекти се публикуват на сайта на комисията на интернет страницата на Народното събрание в 7-дневен срок от заседанието и не по-късно от 48 часа преди разглеждането на доклада в пленарна зала.
Чл. 12. (1) Комисията може да провежда съвместни заседания с други комисии, когато се разглеждат общи въпроси. Тези заседания се ръководят по споразумение от един от председателите.
(2) При съвместни заседания всяка комисия взема поотделно своето решение по обсъждания въпрос и изготвя отделен доклад пред Народното събрание.
Раздел III
Дейност на комисията
Чл. 13. (1) Докладите и становищата на комисията се изготвят от определените от председателя служители, които подпомагат дейността ѝ, подписват се от председателя на комисията или от определен от него заместник-председател и се внасят в деловодството на Народното събрание.
(2) Докладите и становищата на комисията се представят в пленарно заседание от председателя на комисията или от определен от него заместник-председател или член.
(3) Докладите и становищата на комисията от откритите заседания се публикуват на интернет страницата на Народното събрание.
Чл. 14. (1) Законопроекти, уреждащи една и съща материя, се разглеждат едновременно.
(2) Законопроектите, внесени от Министерския съвет, се разглеждат с предимство.
(3) Законопроекти, внесен от народни представители, се представя от тях.
(4) Комисията може да отложи с гласуване разискванията или вземането на решение по даден въпрос.
Чл. 15. (1) Към Комисията по енергетика се създава постоянно действаща Подкомисия за наблюдение на дейността на Комисията за енергийно и водно регулиране, наричана по-нататък „подкомисията”.
(2) Числеността и поименният състав на подкомисията се определят с явно гласуване, с мнозинство повече от половината от всички членове, проведено на заседание на комисията, по предложение на председателя на комисията.
Чл. 16. (1) Комисията по енергетика може при необходимост да образува от своя състав работни групи, по определени от Комисията или нейния председател въпроси.
(2) Задачите, съставът и ръководството на подкомисиите и работните групи се определят от Комисията.
(3) Комисията може да привлича нещатни сътрудници за изготвяне на становища по конкретни законопроекти.
Чл. 17. Всички държавни органи и длъжностни лица от държавната и общинската администрация и граждани са задължени да предоставят на комисията необходимите сведения и документи във връзка с въпросите, предмет на изслушването, дори когато сведенията представляват държавна или служебна тайна.
Заключителни разпоредби
Чл. 18. По въпроси, неуредени в настоящите Вътрешни правила за организацията и дейността на Комисията по енергетика, се прилагат разпоредбите на Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
Чл. 19. Настоящите Вътрешни правила за работа на Комисията по енергетика са изготвени на основание чл. 20, ал. 1 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание и са приети на заседание на Комисията, проведено на 13.01.2022 г.
Радослав Рибарски
Председател на
Комисия по енергетика
2022
- януари
- февруари
- март
- април
- май
- юни
- юли
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Документ (Click to sort Ascending) | Файл |
---|
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Сигнатура (Click to sort Ascending) | Законопроект (Click to sort Ascending) |
---|
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Сигнатура (Click to sort Ascending) | Проекторешение (Click to sort Ascending) |
---|
2022
- януари
- февруари
- март
- април
- май
- юни
- юли
2022
- януари
- февруари
- март
- април
- май
- юни
- юли
2022
- януари
- февруари
- март
- април
- май
- юни
- юли