Парламентарни комисии

Комисия по електронно управление и информационни технологии
13
народни представители
Създадена на
5/05/2023
49_keuit@parliament.bg
02/9393479
02/9393479
0
народни представители
към
17/08/2025
Подреди по
Р Е П У Б Л И К А Б Ъ Л Г А Р И Я
ЧЕТИРИДЕСЕТ И ДЕВЕТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ
КОМИСИЯ ПО ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТАТА НА КОМИСИЯТА
Глава първа
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл.1. Тези правила определят дейността и организацията на работа на Комисията по електронно управление и информационни технологии, наричана по-нататък ‘’Комисията’’.
Чл.2. (1) Комисията осъществява своята дейност съгласно Конституцията на Република България, законите на страната, Правилника за организацията и дейността на Народното събрание и настоящите правила.
(2) Комисията:
1. осъществява диалог и взаимодействие с представители на държавните органи, неправителствените и граждански организации, включително като провежда обществени обсъждания по въпроси от значим обществен интерес; осъществява парламентарно и гражданско наблюдение на дейността на държавните регулаторни органи във връзка с въвеждането на електронното управление;
2. осъществява функциите на постоянна комисия по глава пета от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
Глава втора
ЗАСЕДАНИЯ НА КОМИСИЯТА. ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТА.
Чл.3. (1) Председателят представлява Комисията и организира работата й.
(2) При отсъствие на председателя, той упълномощава един от заместник-председателите да го замества.
(3) Заседанията на Комисията са открити, освен ако Комисията реши друго. На откритите заседания на Kомисията може да присъстват експерти, граждани и представители на неправителствени организации, имащи отношение към разглежданите на заседанието въпроси, при спазване на реда, установен в комисията и на режима на достъп в Народното събрание.
(4) Заседанията на Комисията се излъчват в реално време в интернет страницата на Народното събрание, както и в официалните профили на Народното събрание в социалните мрежи.
(5) Председателят на Комисията може да привлича експерти и технически сътрудници по граждански договор, съобразно предвиденият за тях бюджет.
Чл. 4. (1) Комисията провежда заседания, които се свикват от нейния председател, или по искане най-малко на една трета от членовете й.
(2) Редовните заседанията на Комисията се провеждат в четвъртък от 14:15 часа.
(3) Извънредните заседания на Комисията се провеждат в ден и час, определени от председателя.
(4) Председателят обявява писмено дневния ред, часа и мястото на всяко заседание на интернет страницата на Народното събрание и чрез служебната електронна поща до членовете на Комисията. Дневният ред на заседанията се обявява най – късно два дни преди тяхното провеждане.
(5) Материалите по дневния ред на заседанието се предоставят на всеки член на Комисията по електронен път най – късно един ден преди заседанието.
(6) Участието в заседание на членовете на Комисията се удостоверява с подпис на всеки член на комисията в присъствен лист, който се съхранява от председателя на комисията или от упълномощено от него лице.
Чл. 5. (1) Председателят ръководи заседанието и дава думата за изказване на както на членовете на комисията, така и на поканените от комисията лица, да вземат участие в заседанието.
(2) Думата се иска от място с вдигане на ръка.
Чл.6. (1) Комисията заседава, когато присъстват повече от половината от членовете й. Ако след обявеното време за започване на заседание кворумът не е налице, комисията може да заседава и при наличния състав, като в този случай може да се провежда само контрол по чл. 29 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, изслушвания и обсъждания, но не може да се провеждат гласувания и да се приемат актове.
(2) Народните представители, които са поставени под задължителна изолация или карантина, участват в заседанията на Комисията съгласно приети с решение на Комисията правила.
(3) Решенията на Комисията се вземат с мнозинство от присъстващите при явно гласуване. Гласуването е лично. Гласува се ‘’за’’, ‘’против’’ и ‘’въздържал се’’.
(4) За заседанията се води протокол.
Чл.7. (1) Всеки член на Комисията може да покани за участие в заседанията на комисията отделни физически лица, имащи отношение към разглежданите въпроси. Списъкът на поканените лица е неразделна част от протокола на заседанието.
(2) Членовете на комисията, сътрудниците, експертите и другите лица, които участват в работата й, са длъжни да спазват изискванията, свързани с опазването на информация, представляваща търговска тайна, или информация, защитена по силата на закон.
Чл. 8. (1) Комисията в рамките на осъществяване на своята дейност:
1. определя по приоритети реда за разглежданите от нея въпроси;
2. изслушва представители на държавните органи и
институции;
3. в началото на заседанията, всеки първи вторник, първа сряда или четвъртък на месеца, изслушва ресорният министър на електронното управление по актуални устни въпроси, отправени от членовете на комисията. Отправените въпроси трябва да се отнасят до конкретни политики и не могат да съдържат искания за предоставяне на подробни числови данни;
3.1. Всяка парламентарна група има право на два актуални въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група – общо на два въпроса.
3.2. Ресорният министър на електронното управление, отговаря веднага след задаването му. В случай на отсъствие на министъра поради болест или командировка извън страната, председателят на комисията съгласувано с него определя заседанието, на което ще отговаря на актуални устни въпроси.
3.3. Редът за задаване на актуалните устни въпроси по т. 3 се определя съобразно числеността на парламентарните групи по низходящ ред, като последен в реда е народен представител, нечленуващ в парламентарна група. Задаването на вторите въпроси е по същия ред след изчерпване на процедурата по зададените първи въпроси.
3.4. Времето за изложение на въпроса е до 2 минути. Отговорът на министъра е до 3 минути. Народният представител, задал въпроса, има право на реплика до 2 минути, а министъра – на дуплика, също до 2 минути.
4. разглежда доклади, писма, становища, сигнали и други писмени материали свързани с дейността на комисията;
5. разглежда законопроекти, годишната програма по чл. 116 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, проекти на решения, декларации и обръщения и други предложения, разпределени от председателя на Народното събрание, изготвя доклади, предложения и становища по тях;
6. възлага при условията на чл. 17 от Финансовите правила по бюджета на Народното събрание извършването на последваща оценка на въздействието на законите, която има за цел установяване на тяхната ефективност и степен на постигане на целите;
7. в съответствие със своя предмет и дейност, наблюдава степента на усвояване и целесъобразното изразходване на средства от фондовете и програмите на Европейския съюз, като предоставя информация на подкомисията за контрол върху управлението на средствата от европейските фондове;
8. сезира органите на съдебната власт и други компетентни органи за противозаконни действия, установени в резултат на проверки извършени от Комисията или по сигнали на гражданите;
9. информира обществеността за резултатите от своята дейност чрез писмени становища или изявления пред средствата за масово осведомяване.
(2) В случаите, когато Комисията или председателят й прецени за необходимо, се изпращат копия от предоставените за обсъждане документи до съответните държавни органи или длъжностни лица с искане за писмено становище или получаване на допълнителна информация в срок, определен от Комисията. Получените писмени становища се предоставят на всички членове на комисията.
Чл. 9. (1) Комисията с решение може да покани за изслушване в заседанията си представители на държавната администрация, неправителствените и граждански организации и други лица, които могат да предоставят информация по обсъжданите въпроси.
(2) Комисията с решение може да покани за изслушване и външни експерти, които да изразят мнение, становище или позиция, по въпроси от нейната компетентност и свързани с предмета й на дейност.
Чл. 10. (1) Комисията с решение може да изисква писмена информация по въпроси, свързани с предмета й на дейност.
(2) За постъпилите в Комисията документи се информират нейните членове.
Глава трета
ОБЩЕСТВЕН СЪВЕТ
Чл.11. Към Комисията се създава Обществен съвет от представители на граждански организации, като консултативен орган.
Чл.12. (1) Общественият съвет се състои от представители на неправителствени организации и от експерти.
(2) Съставът, начинът на формиране на Обществения съвет се определят с правила, приети от Комисията. Правилата се публикуват на сайта на Комисията на интернет страницата на Народното събрание.
(3) Председателят и съставът на Обществения съвет се определят от Комисията.
(4) Комисията приема правилата за работа на Обществения съвет. В изработването на правилата имат право да участват представители на Обществения съвет.
Чл.13. (1) Общественият съвет консултира и подпомага работата на Комисията.
(2) Общественият съвет подпомага Комисията при организирането и провеждането на публични дискусии и обсъждания по въпроси и законопроекти от значим обществен интерес.
(3) Общественият съвет оказва експертна помощ на Комисията при обсъждането на постъпилите от неправителствени организации и граждани писмени становища и предложения.
(4) Общественият съвет гарантира прозрачността на работата на Комисията.
Чл.14. (1) Комисията провежда редовно съвместно заседание с Обществения съвет на всеки три месеца, както и извънредно по инициатива на Комисията или съвета. Материалите по дневния ред на заседанието се предоставят на всеки член на Обществения съвет най- късно 72 часа преди заседанието по електронен път.
(2) Общественият съвет анализира поставените в Комисията теми, като изготвя доклади и становища.
Глава четвърта
ПОДПОМАГАНЕ НА ЗАКОНОДАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ
Чл. 15. (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) (1) Председателят на Комисията определя ред и отговорни лица, от техническите сътрудници и експерти на Комисията, за извършване на предварителна проверка за съответствие с принципите на електронното управление на законопроекти преди разглеждане на първо гласуване във водещата комисия, без значение дали той е разпределен на комисията по електронно управление и информационни технологии.
(2) В случай, че предварителната проверка установи несъответствие с принципите на електронното управление, определените по ал. 1 лица изготвят проект на препоръки във връзка със законопроекта и го представят на председателя на комисията за утвърждаване.
(3) При извършване на предварителна проверка, отговорните лица по ал. 1 прилагат списък със задължителни проверки съгласно чл. 16.
(4) Препоръките по ал. 2 по законопроекти, които са разпределени на комисията, могат да бъдат разгледани на заседание на комисията, ако такова бъде проведено преди разглеждане на законопроекта на първо гласуване.
(5) Председателят изпраща препоръките по ал. 2 на водещата комисия.
(6) Изготвените справки за предварителната проверка по ал. 1 и препоръките по ал. 2 се изпращат своевременно до членовете на комисията.
Чл. 16 (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) (1) Председателят на Комисията изготвя списък със задължителни проверки за обезпечаване на дейността на лицата по чл. 15 ал. 1.
(2) Списъкът по ал. 1 се публикува в раздела на Комисията в сайта на Народното събрание с разпореждане на Председателя на Комисията.
Чл. 17. (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) Комисията разглежда направените предложения по законопроектите по реда на чл. 80, ал. 5 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, когато с тях се въвеждат регистри, информационни системи или електронни административни услуги.
ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
§ 1. Настоящите Вътрешни правила за работата на Комисията се приемат на основание чл. 20, ал.1 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
§ 2. Изпълнението на правилата се възлага на председателя на Комисията.
§ 3. При необходимост Комисията може да внася изменения в настоящите вътрешни правила за дейността си.
§ 4. Разходите, необходими за дейността на Комисията, се утвърждават от председателя на Народното събрание по предложение на председателя на Комисията.
§ 5. За неуредените в тези Вътрешни правила въпроси се прилага Правилникът за организацията и дейността на Народното събрание.
§ 6. Настоящите правила са приети на заседание на комисията, проведено на 11.05.2023 г.
ЗА ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ПАРЛАМЕНТАРНАТА КОМИСИЯ:
ЧЕТИРИДЕСЕТ И ДЕВЕТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ
КОМИСИЯ ПО ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ И ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ
ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТАТА НА КОМИСИЯТА
Глава първа
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл.1. Тези правила определят дейността и организацията на работа на Комисията по електронно управление и информационни технологии, наричана по-нататък ‘’Комисията’’.
Чл.2. (1) Комисията осъществява своята дейност съгласно Конституцията на Република България, законите на страната, Правилника за организацията и дейността на Народното събрание и настоящите правила.
(2) Комисията:
1. осъществява диалог и взаимодействие с представители на държавните органи, неправителствените и граждански организации, включително като провежда обществени обсъждания по въпроси от значим обществен интерес; осъществява парламентарно и гражданско наблюдение на дейността на държавните регулаторни органи във връзка с въвеждането на електронното управление;
2. осъществява функциите на постоянна комисия по глава пета от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
Глава втора
ЗАСЕДАНИЯ НА КОМИСИЯТА. ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТА.
Чл.3. (1) Председателят представлява Комисията и организира работата й.
(2) При отсъствие на председателя, той упълномощава един от заместник-председателите да го замества.
(3) Заседанията на Комисията са открити, освен ако Комисията реши друго. На откритите заседания на Kомисията може да присъстват експерти, граждани и представители на неправителствени организации, имащи отношение към разглежданите на заседанието въпроси, при спазване на реда, установен в комисията и на режима на достъп в Народното събрание.
(4) Заседанията на Комисията се излъчват в реално време в интернет страницата на Народното събрание, както и в официалните профили на Народното събрание в социалните мрежи.
(5) Председателят на Комисията може да привлича експерти и технически сътрудници по граждански договор, съобразно предвиденият за тях бюджет.
Чл. 4. (1) Комисията провежда заседания, които се свикват от нейния председател, или по искане най-малко на една трета от членовете й.
(2) Редовните заседанията на Комисията се провеждат в четвъртък от 14:15 часа.
(3) Извънредните заседания на Комисията се провеждат в ден и час, определени от председателя.
(4) Председателят обявява писмено дневния ред, часа и мястото на всяко заседание на интернет страницата на Народното събрание и чрез служебната електронна поща до членовете на Комисията. Дневният ред на заседанията се обявява най – късно два дни преди тяхното провеждане.
(5) Материалите по дневния ред на заседанието се предоставят на всеки член на Комисията по електронен път най – късно един ден преди заседанието.
(6) Участието в заседание на членовете на Комисията се удостоверява с подпис на всеки член на комисията в присъствен лист, който се съхранява от председателя на комисията или от упълномощено от него лице.
Чл. 5. (1) Председателят ръководи заседанието и дава думата за изказване на както на членовете на комисията, така и на поканените от комисията лица, да вземат участие в заседанието.
(2) Думата се иска от място с вдигане на ръка.
Чл.6. (1) Комисията заседава, когато присъстват повече от половината от членовете й. Ако след обявеното време за започване на заседание кворумът не е налице, комисията може да заседава и при наличния състав, като в този случай може да се провежда само контрол по чл. 29 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, изслушвания и обсъждания, но не може да се провеждат гласувания и да се приемат актове.
(2) Народните представители, които са поставени под задължителна изолация или карантина, участват в заседанията на Комисията съгласно приети с решение на Комисията правила.
(3) Решенията на Комисията се вземат с мнозинство от присъстващите при явно гласуване. Гласуването е лично. Гласува се ‘’за’’, ‘’против’’ и ‘’въздържал се’’.
(4) За заседанията се води протокол.
Чл.7. (1) Всеки член на Комисията може да покани за участие в заседанията на комисията отделни физически лица, имащи отношение към разглежданите въпроси. Списъкът на поканените лица е неразделна част от протокола на заседанието.
(2) Членовете на комисията, сътрудниците, експертите и другите лица, които участват в работата й, са длъжни да спазват изискванията, свързани с опазването на информация, представляваща търговска тайна, или информация, защитена по силата на закон.
Чл. 8. (1) Комисията в рамките на осъществяване на своята дейност:
1. определя по приоритети реда за разглежданите от нея въпроси;
2. изслушва представители на държавните органи и
институции;
3. в началото на заседанията, всеки първи вторник, първа сряда или четвъртък на месеца, изслушва ресорният министър на електронното управление по актуални устни въпроси, отправени от членовете на комисията. Отправените въпроси трябва да се отнасят до конкретни политики и не могат да съдържат искания за предоставяне на подробни числови данни;
3.1. Всяка парламентарна група има право на два актуални въпроса, а народните представители, нечленуващи в парламентарна група – общо на два въпроса.
3.2. Ресорният министър на електронното управление, отговаря веднага след задаването му. В случай на отсъствие на министъра поради болест или командировка извън страната, председателят на комисията съгласувано с него определя заседанието, на което ще отговаря на актуални устни въпроси.
3.3. Редът за задаване на актуалните устни въпроси по т. 3 се определя съобразно числеността на парламентарните групи по низходящ ред, като последен в реда е народен представител, нечленуващ в парламентарна група. Задаването на вторите въпроси е по същия ред след изчерпване на процедурата по зададените първи въпроси.
3.4. Времето за изложение на въпроса е до 2 минути. Отговорът на министъра е до 3 минути. Народният представител, задал въпроса, има право на реплика до 2 минути, а министъра – на дуплика, също до 2 минути.
4. разглежда доклади, писма, становища, сигнали и други писмени материали свързани с дейността на комисията;
5. разглежда законопроекти, годишната програма по чл. 116 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, проекти на решения, декларации и обръщения и други предложения, разпределени от председателя на Народното събрание, изготвя доклади, предложения и становища по тях;
6. възлага при условията на чл. 17 от Финансовите правила по бюджета на Народното събрание извършването на последваща оценка на въздействието на законите, която има за цел установяване на тяхната ефективност и степен на постигане на целите;
7. в съответствие със своя предмет и дейност, наблюдава степента на усвояване и целесъобразното изразходване на средства от фондовете и програмите на Европейския съюз, като предоставя информация на подкомисията за контрол върху управлението на средствата от европейските фондове;
8. сезира органите на съдебната власт и други компетентни органи за противозаконни действия, установени в резултат на проверки извършени от Комисията или по сигнали на гражданите;
9. информира обществеността за резултатите от своята дейност чрез писмени становища или изявления пред средствата за масово осведомяване.
(2) В случаите, когато Комисията или председателят й прецени за необходимо, се изпращат копия от предоставените за обсъждане документи до съответните държавни органи или длъжностни лица с искане за писмено становище или получаване на допълнителна информация в срок, определен от Комисията. Получените писмени становища се предоставят на всички членове на комисията.
Чл. 9. (1) Комисията с решение може да покани за изслушване в заседанията си представители на държавната администрация, неправителствените и граждански организации и други лица, които могат да предоставят информация по обсъжданите въпроси.
(2) Комисията с решение може да покани за изслушване и външни експерти, които да изразят мнение, становище или позиция, по въпроси от нейната компетентност и свързани с предмета й на дейност.
Чл. 10. (1) Комисията с решение може да изисква писмена информация по въпроси, свързани с предмета й на дейност.
(2) За постъпилите в Комисията документи се информират нейните членове.
Глава трета
ОБЩЕСТВЕН СЪВЕТ
Чл.11. Към Комисията се създава Обществен съвет от представители на граждански организации, като консултативен орган.
Чл.12. (1) Общественият съвет се състои от представители на неправителствени организации и от експерти.
(2) Съставът, начинът на формиране на Обществения съвет се определят с правила, приети от Комисията. Правилата се публикуват на сайта на Комисията на интернет страницата на Народното събрание.
(3) Председателят и съставът на Обществения съвет се определят от Комисията.
(4) Комисията приема правилата за работа на Обществения съвет. В изработването на правилата имат право да участват представители на Обществения съвет.
Чл.13. (1) Общественият съвет консултира и подпомага работата на Комисията.
(2) Общественият съвет подпомага Комисията при организирането и провеждането на публични дискусии и обсъждания по въпроси и законопроекти от значим обществен интерес.
(3) Общественият съвет оказва експертна помощ на Комисията при обсъждането на постъпилите от неправителствени организации и граждани писмени становища и предложения.
(4) Общественият съвет гарантира прозрачността на работата на Комисията.
Чл.14. (1) Комисията провежда редовно съвместно заседание с Обществения съвет на всеки три месеца, както и извънредно по инициатива на Комисията или съвета. Материалите по дневния ред на заседанието се предоставят на всеки член на Обществения съвет най- късно 72 часа преди заседанието по електронен път.
(2) Общественият съвет анализира поставените в Комисията теми, като изготвя доклади и становища.
Глава четвърта
ПОДПОМАГАНЕ НА ЗАКОНОДАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ
Чл. 15. (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) (1) Председателят на Комисията определя ред и отговорни лица, от техническите сътрудници и експерти на Комисията, за извършване на предварителна проверка за съответствие с принципите на електронното управление на законопроекти преди разглеждане на първо гласуване във водещата комисия, без значение дали той е разпределен на комисията по електронно управление и информационни технологии.
(2) В случай, че предварителната проверка установи несъответствие с принципите на електронното управление, определените по ал. 1 лица изготвят проект на препоръки във връзка със законопроекта и го представят на председателя на комисията за утвърждаване.
(3) При извършване на предварителна проверка, отговорните лица по ал. 1 прилагат списък със задължителни проверки съгласно чл. 16.
(4) Препоръките по ал. 2 по законопроекти, които са разпределени на комисията, могат да бъдат разгледани на заседание на комисията, ако такова бъде проведено преди разглеждане на законопроекта на първо гласуване.
(5) Председателят изпраща препоръките по ал. 2 на водещата комисия.
(6) Изготвените справки за предварителната проверка по ал. 1 и препоръките по ал. 2 се изпращат своевременно до членовете на комисията.
Чл. 16 (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) (1) Председателят на Комисията изготвя списък със задължителни проверки за обезпечаване на дейността на лицата по чл. 15 ал. 1.
(2) Списъкът по ал. 1 се публикува в раздела на Комисията в сайта на Народното събрание с разпореждане на Председателя на Комисията.
Чл. 17. (Нов - приет с Решение на КЕУИТ от 25.01.2024 г.) Комисията разглежда направените предложения по законопроектите по реда на чл. 80, ал. 5 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание, когато с тях се въвеждат регистри, информационни системи или електронни административни услуги.
ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
§ 1. Настоящите Вътрешни правила за работата на Комисията се приемат на основание чл. 20, ал.1 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание.
§ 2. Изпълнението на правилата се възлага на председателя на Комисията.
§ 3. При необходимост Комисията може да внася изменения в настоящите вътрешни правила за дейността си.
§ 4. Разходите, необходими за дейността на Комисията, се утвърждават от председателя на Народното събрание по предложение на председателя на Комисията.
§ 5. За неуредените в тези Вътрешни правила въпроси се прилага Правилникът за организацията и дейността на Народното събрание.
§ 6. Настоящите правила са приети на заседание на комисията, проведено на 11.05.2023 г.
ЗА ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
ПАРЛАМЕНТАРНАТА КОМИСИЯ:
2024
- януари
- февруари
- март
- април
2023
- май
- юни
- юли
- септември
- октомври
- ноември
- декември
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Документ (Click to sort Ascending) | Файл |
---|
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Сигнатура (Click to sort Ascending) | Законопроект (Click to sort Ascending) |
---|
№ (Click to sort Ascending) | Дата (Click to sort Ascending) | Сигнатура (Click to sort Ascending) | Проекторешение (Click to sort Ascending) |
---|
2024
- януари
- февруари
2023
- май
- юни
- юли
- септември
- декември
2024
- януари
- февруари
- март
- април
2023
- май
- юни
- юли
- септември
- октомври
- ноември
- декември
АИКБ Становище ЗД Кодекс на труда № 49-354-01-23, Божидар Божанов
18/05/2023
2023
- май
- юни
- юли
- септември
- декември